آلبرت انیشتین و نظریه‌ی مهم نسبیت

5
در این مقاله چه می‌خوانیم...

کشور مکزیک بزرگ ‌ترین کشور اسپانیایی ‌زبان جهان است و حدود یک ‌سوم از کل اسپانیایی ‌زبان ‌های جهان در مکزیک زندگی می‌ کنند.
۷۰% مردم مکزیک از تبار مستیزو (دورگه سفید پوست و سرخ ‌پوست)، ۱۵% سفید پوست و ۹/۸% سرخ‌ پوست هستند. ۸۲/۷% مردم آن مسیحی کاتولیک باقی مردم پیرو دیگر شاخه ها مسیحیت هستند. واحد پول این کشور هم پزو مکزیک است.

کشور مکزیک از شمال با ایالات متحده آمریکا و از جنوب شرقی با گواتمالا و بلیز همسایه است. همچنین اقیانوس آرام، در غرب و جنوب، خلیج مکزیک در شرق و دریای کارائیب در جنوب شرق این کشور قرار دارند.
این کشور با حدود ۲ میلیون کیلومتر مربع وسعت، چهاردهمین کشور وسیع دنیا و دهمین کشور پرجمعیت دنیاست. این کشور از سال ۱۵۲۱ تا ۱۸۱۰ مستعمره اسپانیا بوده است.
مکزیک پرجمعیت ‌ترین منطقه تحت‌ الحمایه اسپانیا بود. پس از ۳ قرن استیلای امپراتوری اسپانیا، سرانجام در سال ۱۸۱۰ استقلال مکزیک از اسپانیا اعلام شد.

همچنین این مقاله توسط کارشناسان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان تهیه شده است، برای اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به مکزیک با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید.

 

ووکامرس، از جمله افزونه‌های مهم وردپرس بوده که با کمک آن قادر به راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی جذاب خواهید بود. اما دیده شدن بهتر محصولات در ووکامرس، نیازمند رعایت نکات مربوط به سئو است. صفحات ایجاد شده برای فروش محصولات، به عنوان صفحه‌ای مهم جهت جذب مشتریان بالقوه محسوب می‌شود.

تمام مشتریان برای خرید محصول موردنیاز خود، پیش از هر چیزی نام کالای موردنظر خود را در گوگل جستجو می‌کنند. نخستین صفحات نمایش داده در نتیجه جستجو، از سئوی مناسبی برخوردار هستند. اما تمام این موارد، نیازمند آگاهی از آموزش بارگذاری یک محصول سئو شده هستند. در ادامه، به بررسی مسائل مربوط به آن می‌پردازیم.

 

فاکتورهای زندگی در مکزیک

ارتباط میان صفحات فروش از طریق موارد مختلفی ایجاد می‌شود. لینک‌دهی، استفاده از کلمات کلیدی مرتبط، بهره‌گیری از rich snippt ها وغیره از جمله آن‌ها هستند. با رعایت این موارد قادر با بارگذاری یک محصول سئو شده خواهید بود.

بهره‌گیری از کلمات کلیدی مناسب

همانطور که اشاره شد، صفحه محصول هم مانند سایر صفحات به بهینه‌سازی نیاز دارند. از جمله اصول مهم در بهینه‌سازی محصولات ووکامرس یا هر صفحه دیگری، بهره‌گیری از کلمات کلیدی مناسب است. جهت تحقیق کلمات کلیدی در آموزش بارگذاری یک محصول سئو شده روش‌های مختلفی وجود دارد. به علاوه،  امکان کمک گرفتن از گوگل و سایر ابزارها جهت پیدا کردن کلمات کلیدی وجود دارد.

 

تولید محتوای ارزشمند و باکیفیت

از جمله مشکلات بزرگ سئو ووکامرس، توضیحات تکراری محصول در تمام وب‌سایت‌ها است. گوگل برای محتواهای ساده و معمولی، هیچ برنا‌مه‌ای جهت نمایش آن در صفحات serp نخواهد داشت. بنابراین، جهت افزایش بازدید شما توسط کاربران، باید محتوایی ارزشمند و باکیفیت انتخاب کنید.

در صفحه افزودن محصول جدید در ووکامرس، دو بخش را مشاهده می‌کنید. در قسمت بالای صفحه توضیحات طولانی محصول را وارد کنید. توضیحات مختصر در مورد محصول نیز باید در قسمت پایینی وارد شود. از همین جهت، در آموزش بارگذاری یک محصول سئو شده تولید محتوای باکیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است.

گوگل به عنوان یک اصل کلی همواره محتوای بالای صفحه را می‌داند. برای این قسمت از توضیحات سایت تولیدکننده محصول استفاده کرده و به آن توضیحات مستقلی استفاده کنید. افزودن نظرات کاربران به این بخش به بهبود رتبه صفحه کمک می‌کند. محتوای باکیفیت باید کاربر را در صفحه حفظ کرده و وی را به کلیک بر روی المان‌ها ترغیب کند. از روش‌های زیر جهت تولید محتوای باکیفیت کمک بگیرید.

  • استفاده از کلمات کلیدی یا مترادف‌های جستجو شده توسط کاربران در گوگل
  • توضیح در مورد مزایای محصول و نحوه ساده شدن زندگی در اثر استفاده از آن محصول در آموزش بارگذاری یک محصول سئو شده
  • توضیح برترهای برند موردنظر نسبت به سایر برندها و ترغیب کاربر به خرید
  • ارائه توضیحات منجر به خرید کاربر

نکته: توضیحات فوق مربوط به محتوای صفحه محصول بوده و توسط گوگل ایندکس می‌شوند. از همین جهت، باید متناسب با الگوریتم‌های گوگل بهینه‌سازی شده باشند. گوگل در این زمینه نکاتی را ارائه داده که شامل موارد زیر می‌شود.

  • استفاده از کلمات کلیدی در طول متن و هدینگ‌ها
  • بهره‌گیری از تصاویر مناسب همراه با آلت تگ‌های مناسب
  • لینک‌دهی به صفحات داخلی و خارجی

 

بهینه‌سازی عنوان صفحه محصول

عنوان صفحه محصول باید مانند سایر صفحات وبلاگ، سئو شود. جهت بهینه‌سازی عنوان محصولات ووکامرس در آموزش بارگذاری یک محصول سئو شده نکاتی وجود دارد. از جمله نکات مهم در این زمینه شامل موارد زیر می‌شود.

  • استفاده از کلمه کلیدی در ابتدای عنوان صفحه
  • ارائه توصیف دقیق از محصول مانند نام محصول، نام برند و …
  • طول عنوان بین ۵۰ تا ۶۰ کاراکتر
  • منحصربه‌فرد بودن عنوان محصول و عدم تشابه با محصولات دیگر

جهت ایجاد تمایز عناوین محصول، از ویژگی‌های خاص آن در بخش عنوان استفاده کنید. برای مثال جاروبرقی ۲۱۰۰ وات بوش و جاروبرقی ۲۴۰۰ وات بوش باید دو صفحه جداگانه باشند.

 

فعال‌سازی breadcrumbs

 

بردکرامبز عنصری کارآمد جهت لینک‌دهی داخلی در سایت محسوب می‌شود. در سایت‌های فروشگاهی نیز قادر به نمایش جایگاه محصول در دسته‌بندی‌های اصلی و فرعی خواهید بود. آموزش بارگذاری یک محصول سئو شده با فعال‌سازی برد کرامب اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. بردکرامبز در واقع مسیر رسیدن به صفحه فعلی از صفحه اصلی سایت را در قسمت بالای صفحه فعلی نشان می‌دهد.

کاربر با این مراحل متوجه مسیرهای طی شده و قادر به شناسایی و کلیک دسته‌بندی موردنظر خود خواهد بود. با انجام این مراحل، کاربران قادر به بازگشت به دسته اصلی محصول و بررسی محصولات مشابه است. نرخ خروج کمتر و نرخ ماندگاری در سایت با این موارد افزایش می‌یابد. این موارد به معنای سئوی بهتر محصولات ووکامرس هستند.

URL کوتاه و توصیفی

وردپرس فارسی این آدرس را با عنوان نامک یا پیوند یکتا مطرح می‌کند. این موضوع در انگلیسی با عنوان permalink شناخته می‌شود. در آموزش بارگذاری یک محصول سئو شده، نامک گزینه‌ای مهم است. نامک به صورت پیش‌فرض عنوان صفحه درنظر گرفته شده و در برخی موارد نیازی به url ندارند.

جهت شخصی‌سازی url باید افزونه یوست را نصب کرده و از طریق عنوان سئو، نامک را به صورت بهینه‌سازی بنویسید. در نامک از کلمه کلیدی اصلی استفاده کرده و آن را طولانی نکنید. برخی از دستورالعمل‌های موجود جهت بهینه‌سازی محصولات شامل موارد زیر می‌شود.

  • استفاده از خط تیره (-) جهت جداسازی کلمات هنگام ایجاد url
  • استفاده از url مختصر و دربرگیرنده تمام نکات مهم عنوان صفحه
  • عدم استفاده از حروف اضافه مانند و، در و …
  • استفاده از کلمه کلیدی در url

نوشتن توضیح متای مناسب

در آموزش بارگذاری یک محصول سئو شده نوشتن توضیح متای مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است. متا توضیحات مختصری بوده که در زیر عنوان نتایج گوگل به کاربران نمایش داده می‌شود. ووکامرس به صورت پیش‌فرض بخشی برای نوشتن توضیحات متا ندارد. اما با نصب افرونه رنک مث یا یوست امکان استفاده از این قابلیت وجود دارد. هنگام نوشتن توضیحات متا به موارد زیر توجه داشته باشید.

  • طول توضیحات متا کمتر از ۱۶۰ کاراکتر
  • استفاده از کلمات کلیدی در توضیحات متا
  • ارائه مزایای محصول و محتویات ترغیب‌کننده کاربر جهت ورود به صفحه
  • درنظر داشتن پرسونای مخاطب، اهداف و شخصیت‌های وی

 

نوشتن alt تصاویر برای سئو محصولات

گوگل امکان دیدن محتوای تصاویر را نداشته و تنها کلمات را درک می‌کنند. در آموزش بارگذاری یک محصول سئو شده، باید تصاویر برای گوگل و سایر موتورهای جستجو بهینه‌سازی شوند. درواقع گوگل با شناسایی استفاده از تصاویر مرتبط با متن و عنوان، آن را به عنوان محتوایی مفید نمایش می‌دهد. بنابراین، رتبه بهتری به آن اختصاص خواهد داد.

به علاوه، تصویر سئو شده قادر به نمایش در بخش سرچ تصاویر گوگل خواهد بود. از همین جهت، از طریق سرچ تصاویر نیز ورودی خواهید داشت. برای سئوی تصاویر به افزونه یوست نیازی نداشته و پس از انتخاب تصویر فیلدهایی نمایش داده می‌شود. هنگام بارگذاری تصاویر کادرهایی نمایش داده شده که به شرح آن‌ها می‌پردازیم.

متن جایگزین یا alt تصاویر: برای سئوی تصاویر این کادر عنصری مهم است. در آموزش بارگذاری یک محصول سئو شده، در این بخش از کلمه کلیدی اصلی، فرعی یا مترادف‌های آن استفاده کنید. در این کار باید تناسب رعایت شده و پس از آن به نسبت از کلمات کلیدی فرعی و مترادف‌های آن استفاده شود.

عنوان: نام محصول در این قسمت باید درج شود. عنوان باید به زبان انگلیسی نوشته شد و بین کلمات خط تیره گذاشته شود. توضیح مختصر یا کپشن نیز در مورد کالا یا سایت فروشگاهی است. با کپی کردن عکس این بخش نیز کپی می‌شود.

توضیحات: این قسمت اختیاری بوده و برای بهینه‌سازی از آن استفاده نمی‌شود.

پیاده‌سازی اسکیما مارک آپ

با استفاده از اسکیما مارک آپ، در صفحه محصول ووکامرس rich snippet بیشتری در اختیار گوگل قرار می‌گیرد. در آموزش بارگذاری یک محصول سئو شده گوگل با این مورد صفحات را به کاربران نمایش می‌دهد. ریچ اسنیپت‌ها شامل تاریخ ایجاد صفحه، ستار‌ه‌های صفحه و اطلاعات اضافی در مورد محصول هستند. این اطلاعات در زیر توضیحات متا نمایش داده می‌شوند. بهترین روش جهت پیاده‌سازی اسکیما مارک آپ در وردپرس، استفاده از افزونه schema pro است.

اهمیت قسمت بیان نظرات

افزودن بخش نظرات کاربران در صفحه محصولات ووکامرس از چند نظر حائز اهمیت است. در ادامه، به بیان این ویژگی‌ها خواهیم پرداخت.

بیان خصوصیات محصول از زبان شخصی غیر از فروشنده: خریداران آنلاین اغلب حساسیت بیشتری به خرج داده و به جستجوی بیشتری می‌پردازند. عدم وجود بخش نظرات کاربران در صفحه، موجب مراجعه کاربران به صفحات دیگر می‌شود. در آموزش بارگذاری یک محصول سئو شده، قسمتی را به عنوان نقد و بررسی به محصولات خود اختصاص دهید.

کاهش نرخ خرج و افزایش زمان ماندگاری: مشتریانی با قصد خرید محصول، اوقاتی را در صفحه سپری کرده مشغول مطالعه نظرات کاربران می‌شوند. از جمله اهداف اصلی ووکامرس توجه به این گزینه است.

به‌روزرسانی صفحه به صورت منظم: با هربار درج نظر توسط خریداران محصول، صفحه به‌روزرسانی می‌شود. این مساله خزنده‌های مربوط به صفحات جستجو را به سمت صفحه‌های به‌روزرسانی شده می‌کشاند. به این ترتیب، محتوا تازه تر شده و رتبه بهتری کسب می‌کند.

بهره‌گیری از افزونه سئو برای ووکامرس

در وردپرس، اغلب کارها توسط افزونه‌ها راحت و سریع انجام شده که از جمله برتری‌های وردپرس است. در آموزش بارگذاری یک محصول سئو شده افزونه‌های متنوعی وجود دارند. با اجرای این افزونه‌ها به دستورالعمل‌های گوگل عمل کرده‌اید. با این افزونه نسبت به رقبا بهتر عمل کرده و قادر به مدیریت بهینه آن خواهید بود.

نتیجه‌گیری نهایی

ووکامرس به صورت پیش‌فرض برای گوگل بهینه‌سازی شده است. اما هر وبسایت فروشگاهی با استفاده از ووکامرس قادر به دریافت رتبه بهتر در گوگل نخواهد بود. افزودن محصول در وردپرس نیازمند رعایت نکاتی بوده تا بیشتر مورد بازدید قرار بگیرد.

آموزش بارگذاری یک محصول سئو شده و نکات مهم، کمک شما در این زمینه خواهد بود. با درنظر داشتن این موارد، بهترین نتیجه از صفحات serp گوگل کسب می‌شود. امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در زمینه بارگذاری یک محصول سئو شده کسب کرده باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مطالب:
مطالب تکمیلی بیشتر در:
پرطرفدارترین اپیزودها
همکاری با ما
و شرایط اسپانسرشیپ
حمایت از پادکست
برای دوست‌داران و حامیان رخ